Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Athina Inn - Hersonissos Creta

   Hersonissos


Descriere

Athina Inn - Hersonissos - Creta


Site official - https://www.hotelswebgr.com/athina-inn/



Hotelul Athena Inn este situat intr-una dintre cele mai apreciate destinatii de vacanta din Creta, in statiune Hersonissos, langa plaja la o distanta numai 60 metri, la 26 km de aeroportul din Heraklion si decapitala insulei.


Hotel Athina Inn este un hotel elegant si primitor situat in inima insulei Creta. Cu o locatie ideala intru-un peisaj pitoresc, acest hotel reprezinta destinatia perfecta pentru o vacanta relaxanta si memorabilia.
Athina Inn se remarca prin designul sau rafinat si atmosfera primitoare. Fiecare detaliu a fost gandit cu grija pentru a oferi o experienta deosebita oaspetilor acestuia. In momentul in care pasiti in interiorul hotelului, veti fi intampinati de un loby luminos si spatios, decorat cu elemente modern si accente traditionale cretane.


Camerele sunt elegante si confortabile, oferindu-va un refugiu relaxant dupa o zi plina de aventuri in jurul insulei. Fiecare camera este dotata cu facilitati modern, precum aer conditionat, TV cu ecran plat, minibar si acces gratuit la internet Wi-Fi. De asemenea, majoritatea camerelor beneficiaza de o terasa private, de unde va puteti bucura de privelisti uimitoare catre mare sau catre gradinile luxuriante ale hotelului.


Restaurantul rafinat va astepta sa savurati o varietate de preparate din bucataria traditionala cretana si internationala. Bucurati-va de o experienta culinara deosebita intr-un cadru placut si relaxant. De asemenea, va invitam sa va relaxati la bar, unde puteti savura bauturi delicioase si racoritoare in timp ce va delectati cu privelistile spectaculoase ale apusului.


Athina Inn pune la dispozitie osapetilor sai o gama larga de facilitati si servicii. Va puteti racori in piscina exterioara sau puteti petrece timpul la barul hotelului unde va puteti delecta cu bauturi racoritoare si savuroase .


Hotelul se afla in apropierea unor atractii turistice deosebite, cum ar fi plajele de nisip fin, orasele istorice si satele pitoresti cretane. Personalul este prietenos si amabil este intotdeauna disponibil sa va ofere informatii si recomadari pentru a va ajuta sa va bucurati la maximum de sejurul dumneavoastra in Creta.


Athina Inn reprezinta alegerea perfecta pentru calatorii in cautarea unui hotel elegant si confortabil, unde sa se simta ca acasa.




PROGRAM ALL INCLUSIVE
Mic Dejun :07:00-10:00
Pranz :12:30-14:00
Cina :18:30-21:00




*buffet suedez: bucatarie internationalamic dejun, pranz si cina




Bauturi all inclusive:11:00-22:00
Bauturi non-alcolice:Cola, Cola light, limonada, suc deportocale, apa minerala, apa plata, nectar de fructe.
Bauturi alcoolice locale :vinul casei (rosu si alb) berelocala, ouzo, raki.
Cafea si ceai.




Ghidul nostru din Creta vapoate ajuta cu rezervarea pentru excursiile optionale si pentru inchirierea unei masini pe perioada sejurului dumneavoastra inCreta.




Preul include:
Bilet de avion cursa charter (dus-intors), cu destinatia Heraklion (HER).
Bagaj de cabina 8 Kg.
Bagaj de cala 23 Kgr.Transfer aeroport-hotel-aeroport(numai in Creta).
Cazare 7 nopti simasa Soft All Inclusive.
Asistenta turistica(peparcursul sejurului).




Preul NU include:
Asigurare medicala decalatorie si asigurare storno (optionala)
Intrarile la muzee, obiectivele turistice si vaporase.excursiile optionale din Creta.
Oricare alte servicii carenu sunt prezentate in program.
Taxa guvernamentala de sedere 0.5 euro/camera/zi (se plateste la receptie hotelului).
Taxa de aer conditionat 40euro/camera/sejur.




Alte mentiuni:




CONDITII DE INSCRIERE:
Pentru pachetele cureducere de Early Booking, modificarile de nume sau data de plecare nu sunt permise.
Documentele de calatorie(vouchere, bilete deavion, etc) sunt transmise catre turisti dupa efectuareaplatii integrale si numai tarziu de 3 zile inainte de data plecarii.
Infantii (0,1 - 1,99)platesc doar taxele deaeroport si calatoresc in bratele unuiparinte.




CONDITII DE PLATA:
La inscriere se achita unavans minim de 25% (depinde de Hotelul ales) din valoarea totala a pachetului,nerambursabil incaz de anulare din vinaturistului;
Diferenta de 75% se achitacel tarziu cu 40 de zile inainte de data inceperii sejurului.
Pentru pachetele cureducere Early Booking, rezervarea seachita integral pana la data expirarii promotiei.




CONDITII DE ANULARE:
25% penalizare (depinde dehotelul ales) pentru anularea cu mai mult de 40 de zile inainte deplecare.
100% penalizare pentruanularea cu mai putin de 40 de zile inainte deplecare.




In cazul de anulare azborului din cauza restrictiilor guvernamentale suma platita se restituie sau incazul rezervarii de Early Booking se reprogrameaza plecarea la o alta data, cuaceleasi conditii.




Recomandam intocmirea de asigurare medicala ce cuprinde riscul de Covid -19, catsi a asigurarii storno pentru acoperirea riscului de anulare fara penalizari.
Asigurarea medicala-storno (optionala) sepoate incheia doar in aceeasi zi cu contractul de prestariservicii.

**********
CONDITII GENERALE DE REZERVARE
Se aplica in lipsa conditiilor specifice publicate in oferta serviciului sau a pachetului de servicii oferit. Aceste conditii sunt standard si se pot modifica in cazul in care furnizorii impun conditii speciale de anulare.

TERMENE DE PLATA OFERTA STANDARD:
- 30% din pretul pachetului turistic - la inscriere;
- 70% din pretul pachetului turistic - cu minim 30 zile inaintea plecarii;

CONDITII GENERALE DE ANULARE / PENALIZARI OFERTA STANDARD:
- 30% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 89 zile - 60 zile inaintea plecarii;
- 60% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 59 zile - 30 zile inaintea plecarii;
- 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii.

TERMENE DE PLATA EARLY BOOKING:
- 30% din pretul pachetului turistic - la inscriere;
- 30% din pretul pachetului turistic - pana la exirarea ofertei de tip Early Booking activa in momentul rezervarii.
- 40% din pretul pachetului turistic - cu minim 30 zile inaintea plecarii.

Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.
In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.

CONDITII GENERALE DE ANULARE / PENALIZARI EARLY BOOKING:

- 60% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face dupa data de expirare a datei de valabilitate a ofertei de tip EARLY BOOKING.
- 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii.

NOTIFICARI SUPLIMENTARE:
- Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.
- In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.
- Nerespectarea conditiilor de plata aplicate rezervarilor tip EARLY BOOKING conduce la modificarea pretului pachetului conform ofertei standard.
- Orice modificare reprezinta anularea rezervarii cu penalizari (daca se aplica) si refacerea acesteia la pretul si conditiile din momentul reinscrierii.
- Orice modificare de nume sau tip de camera efectuata dupa inscriere dar inainte de emiterea documentelor de calatorie se va confirma sau infirma in functie de conditiile prestatorului si va fi supusa platii unei taxe de modificare de 10 euro/camera.
- PROMOTIE Copiii calatoresc gratuit - doar insotiti de parinti. Copiii cu varsta mai mica de 12 ani achita doar taxele de aeroport, in valoare de 95 a/pers. si suplimentul de cazare (acolo unde se aplica). Oferta este disponibila in limita a 10 locuri/ cursa. Oferta NU se aplica programului Smart Vila.


Atat pentru ofertele EARLY BOOKING cat si STANDARD se aplica penalizare 100 %:
- in cazul anularii rezervarii cu mai putin de 31 zile inainte de data plecarii;
- in cazul in care calatorul nu se prezinta la program;
- in cazul in care calatorul nu este lasat sa treaca una din frontierele de pe traseul excursiei, din motive care sunt legate exclusiv de persoana sa saudin motive care nu pot fi imputate Agentiei;
- in cazul in care calatorul nu respecta conditiile generale ale Agentiei, prezinta acte incomplete sau false, nu are pasaport sau nu achita integralexcursia in termenele stipulate;

Aceste conditii de plata si penalizari sunt general valabile.

Ofertele speciale pot avea conditii de plata si retragere specifice. Aceste conditii speciale sunt communicate odata cu oferta si fac parte integrala din contractul de comercializare a pachetelor de servicii turistice.
Calatorii pot transfera pachetul de servicii de calatorie unei alte persoane, in urma unei instiintari efectuate in mod rezonabil si eventual a platii unorcosturi suplimentare (taxa modificare nume, taxa anulare,etc).

De fiecare data cand apar apar situatii neplacute determinate de imposibilitatea de a calatori, TourOperatorul si partenerii sai depun toate diligentele pentru a gasi solutiile cele mai potrivite. Totusi rezolvarea acestor situatii este dificila si de aceea recomandam incheierea de asigurare de calatorie cu acoperirea evenimentelor sanatate, renuntare la calatorie, intarzieri si chiar bunuri (bagaje)!

Numarul minim de persoane necesar pentru realizarea programului charter este de 100 persoane/cursa.

Incetarea contractului privind pachetul de servicii de calatorie si dreptul de retragere inainte de inceperea executarii pachetului:

Calatorul poate inceta contractul privind pachetul de servicii de calatorie in orice moment inainte de inceperea executarii pachetului. In cazul in carecalatorul inceteaza contractul privind pachetul de servicii de calatorie, acesta poate fi obligat sa plateasca agentiei de turism organizatoare openalitate de incetare adecvata si justificabila.In contractul privind pachetul de servicii de calatorie pot fi prevazute penalitati de incetare standardizate rezonabile, in functie de momentul incetariicontractului inainte de inceperea executarii pachetului, precum si de economiile de costuri si de veniturile prevazute, generate de executareaalternativa a serviciilor de calatorie. In absenta unor penalitati de incetare standardizate, valoarea penalitatii de incetare corespunde pretuluipachetului, din care se scad economiile de costuri si veniturile generate de executarea alternativa a serviciilor de calatorie. La cererea calatorului, agentia de turism organizatoare prezinta o justificare pentru cuantumul penalitatilor de incetare.

SERVICII INCLUSE IN PACHETELE DE SERVICII TURISTICE:

- transport cu avionul (zbor charter)
- 1 bagaj de cala 20 kg si 1 bagaj de cabina 8 kg;
- cazare si masa conform ofertei;
- transferuri aeroport - hotel / vila - aeroport;
- asistenta turistica la destinatie in limba romana pentru Insula Skiathos. Pentru Insula Skopelos si Alonissos, asistenta turistica va fi in limba engleza.
- taxele de aeroport si catering (se pot modifica).

Nota: Taxele de aeroport incluse in pret sunt cele valabile la data lansarii ofertei, respectiv luna Octombrie, anul 2022. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu pana la 7 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea acestora.

NU SUNT INCLUSE IN PACHETELE DE SERVICII TURISTICE:

- asigurarea medicala de calatorie (optionala, recomandata);
- asigurarea storno (optionala);
- excursiile optionale.


OBSERVATII:

- DOCUMENTE NECESARE CALATORIEI: CARTE DE IDENTITATE SAU PASAPORT SIMPLU ELECTRONIC SAU TEMPORAR; TOTI COPIII AU NEVOIE DE PASAPORT;
- ACESTE PROGRAME NU NECESITA OBTINEREA VIZEI TURISTICE;

INFORMATII UTILE INAINTE DE CALATORIE:


Modificari importante!


Taxa de statiune (city tax) devine acum 'taxa pentru rezistenta la schimbari climatice(climate crisis resilience tax) si va fi valabila incepand cu data de 01.01.2024 in valoare de:

Perioada 1 Martie - 31 Octombrie:
Hoteluri
- 1,50 euro/camera/zi, 1- 2 stele;
- 3,00 euro/camera/zi, 3 stele;
- 7,00 euro/camera/zi, 4 stele;
- 10,00 euro/camera/zi,5 stele,
- 1,50 euro/camera/zi, studiouri
- 10,00 euro/unitate/zi, case de vacanta sau vile(> 80 mp),

Perioada 1 Noiembrie - 28/29 Februarie:
Hoteluri
- 0,50 euro/camera/zi, 1-2 stele;
- 1,50 euro/camera/zi, 3 stele;
- 3,00 euro/camera/zi, 4 stele;
- 4,00 euro/camera/zi, 5 stele,
- 0,50 euro/camera/zi, Studiouri;
- 4,00 euro/unitate/zi, Case de vacanta sau vile (> 80 mp).


Autoritatile din Grecia au decis introducerea unei taxe turistice locale ce se va implementa la nivel national incepand cu 01.01.2018. Aceasta se va achita de catre turisti in numerar, la sosirea in unitatea de cazare.

Taxa de sejur este diferentiata in functie de clasificarea unitatilor de cazare, astfel:
- 0.5 EUR/camera/noapte pentru hoteluri de 1 - 2 stele
- 1.5 EUR/camera/noapte pentru hoteluri de 3 stele
- 3 EUR/camera/noapte pentru hoteluri de 4 stele
- 4 EUR/camera/noapte pentru hoteluri de 5 stele
- 0.25 EUR/camera/noapte pentru apartamente de 1 - 2 chei
- 0.5 EUR/camera/noapte pentru apartamente de 3 chei
- 1 EUR/camera/noapte pentru apartamanete de 4 chei

IMPORTANT! Puteti opta pentru o asigurare combinata STORNO si DE SANATATE.
Va reamintim ca incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, contracarand efectul penalizarilor aplicate. Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea calatoriei.
Va recomandam sa va incheiati, inainte de plecare, o asigurare DE SANATATE pentru calatorie. Aceasta are valabilitate in toate tarile si poate sa acopere de la riscurile de baza (imbolnaviri, accidente, urgente stomatologice, repatriere sanitara sau in caz de deces) pana la toate riscurile de calatorie, inclusiv pierderea/ furtul/ deteriorarea bagajelor, anularea plecarii in strainatate, falimentul companiei aeriene etc.


INFORMATII LEGATE DE DOCUMENTELE DE CALATORIE SI VIZE
Cetatenii romani nu au nevoie de viza pentru a calatori in Republica Elena.
Intrarea in Republica Elena este permisa cu pasaportul sau cartea de identitate in curs de valabilitate.
Pentru verificarea conditiilor particulare de intrare si sedere prevazute de legislatia elena, va recomandam consultarea informatiilor oficiale furnizate de autoritatile grecesti:
- Ministerul Afacerilor Externe al Greciei (www.mfa.gr)
- Ambasada Greciei din Bucuresti (www.grembassy.ro)
- In cazul pierderii/furtului documentelor de calatorie cetatenii romani pot contacta:
- Ambasada Romaniei la Atena - Sectia Consulara: Telefon 00302106728879 sau 00302106728875
- Consulatul General al Romaniei din Salonic: Telefon 00302310340088 sau 00302310340089.

Numere de telefon de urgenta ale autoritatilor publice din Republica Elena
- 112 - Numar general de urgenta
- 100 - Politia elena
- 166 - Asistenta medicala de urgenta
- 199 a Pompierii
- 171 - Politia turistica
- 0030 210 5284209 si 0030 210 5284121 - politia rutiera Atena
- 00302107793777 - prim ajutor in caz de otravire

FORMALITATI LEGATE DE SANATATE
Sistemul medical
Asigurarea medicala este obligatorie in Republica Elena.
Va recomandam cu insistenta sa incheiati o asigurare medicala de sanatate sau sa obtineti Cardul European de Sanatate inainte de a pleca intr-o calatorie.
Daca va imbolnaviti sau aveti un accident pe durata unei sederi temporare intr-un stat membru UE, formularul E112 sau Cardul european de asigurari sociale de sanatate va va da acces la ingrijirile medicale necesare
Acest Card va va permite sa primiti asistenta medicala necesara in timpul sederii dumneavoastra temporare in orice tara a Uniunii Europene.
Mai multe detalii gasiti la adresele: www.cnas.ro si www.ceass.ro.
Este bine ca asigurarea medicala suplimentara sa fie valabila in toate tarile. In baza unei asemenea asigurari, facultative, aveti acces la serviciile de urgenta atat din sistemul public de sanatate, cat si din cel privat (in functie de tipul politei de asigurare). La incheierea unei asemenea asigurari verificati coordonatele partenerului societatii de asigurare in tara de destinatie si de tranzit.

- ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile la momentul rezervarii ferme si a incasarii unui avans;
- procentele de early-booking precum si tarifele standard pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii acestora) si sunt decise de hotelieri; va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a pretului;
- pentru infanti (copii 0 - 1,99 ani) nu se achita taxe de aeroport iar acestia nu beneficiaza de loc in avion; pentru patut, hotelul poate solicita achitarea unui supliment;
- clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;
- descrierile hotelurilor cuprinse in oferta sunt valabile la data intocmirii ofertei; in consecinta, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru eventualele neconcordante in privinta facilitatilor hotelului sau ale camerei; pentru acuratetea informatiei, se va consulta site-ul hotelului, mentionat in oferta
- pentru masa in regim All Inclusive, conceptul este specific fiecarui hotel si poate fi furnizat la cerere; (atentie! Pensiune Completa nu inseamna All Inclusive)
- transferul inclus in pretul pachetului este un transfer de grup, ceea ce inseamna ca mijlocul de transport care va efectua transferurile va face opriri la mai multe hoteluri; turistii care doresc transfer privat pot solicita acest serviciu contra cost, iar confirmarea se va face in masura disponibilitatilor de la momentul rezervarii ferme;
- conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-I insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera; informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro;
- persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite);
- agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu;
- tariful pentru copil este valabil in cazul in care acesta sta in camera cu doi adulti. Pentru a beneficia de tariful de copil acesta trebuie sa nu fi depasit la data inceperii calatoriei varsta mentionata in program.
- distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie; acesta poate solicita sprijinul asistentului local in vederea remedierii problemelor;
- hotelul isi rezerva dreptul de a solicita fiecarui turist o suma cash sau o copie a cartii de credit personale, ca garantie pentru cheltuielile suplimentare ce urmeaza a fi facute pe parcursul sederii;
- pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor;
- in ultimii ani tot mai multe hoteluri si vase de croaziera au initiat politica fara bani numerar (cash free). Astfel, este posibil ca unii prestatori sa nu mai incaseze bani cash pentru serviciile suplimentare prestate, de aceea este important sa detineti un card de credit cand calatoriti in afara tarii;
- in situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor, inainte sau dupa inceperea calatoriei, Agentia va oferi varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona apropiata, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul;
- agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana;
- agentia nu este raspunzatoare pentru modificarile orarului de zbor sau pentru intarzieri, acestea fiind in responsabilitatea companiei aeriene si a autoritatilor aeroportuare;
- in situatia in care turistul achizitioneaza bilete de avion pe zboruri interne iar acestea nu mai corespund noului orar de zbor al cursei internationale sau aceasta se anuleaza, agentia nu are obligatia de a suporta eventualele diferente de pret ocazionate de reemite.

Va dorim sa aveti o vacanta placuta in Insula Creta!

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.